Bridget Jones 3

Cześć wszystkim :)

Dzisiejszy post będzie dotyczył recenzji filmu. Jest to pierwsza moja notka tego typu więc proszę o wyrozumiałość.Dwanaście lat czekaliśmy na trzecią odsłonę przygód zwariowanej bohaterki. W końcu się pojawiła Bridget Jones 3 dla mnie najbardziej oczekiwana premiera tego roku.Nowa odsłona przygód Jones w 2016 r. panny już raczej starszej. To zabawna opowieść o kobiecie w średnim wieku, która przez swoje szaleństwo zostanie MAMĄ!! Natomiast ojcem zostanie.. :) ? To jest dopiero pytanie. Wszystko przedstawione z brytyjskim humorem i dystansem, ale też w klimacie wcześniejszych odsłon z Bridget sprzed kilkunastu lat.






Głównym tematem Bridget Jones 3 jest bowiem ciąża. Może nie dokładnie dziecko lecz relacje między ciężarną a potencjalnym ojcem (bo jest ich dwóch). 


Jest to nowa historia pełna przezabawnych momentów i dialogów. Film dobrze pokazuje relacje w różnych grupach społecznościowych. Można zauważyć też kilka śmiesznych aluzji do bieżących wydarzeń. Każdy z obsady świetnie zagrał swoją rolę. Na ekranie pojawiła się nawet młoda polska aktorka Katarzyna Kołeczek, która zagrała jedną z członków żeńskiego zespołu - który Mark Darcy broni w sądzie.



Nie oczekiwałam od "Bridget Jones 3" zbyt wiele, a po seansie wyszłam w świetnym nastroju - nareszcie w repertuarze kin pojawił się film, podczas którego można się porządnie pośmiać i odprężyć. Ubawiłem się jak nigdy dotąd, śmiejąc się od początku oglądanego filmu aż do jego zakończenia. Dla wszystkich wielbicieli Bridget, jak i zwolenników zabawnego, lekkiego czy romantycznego kina, jest to film jak znalazł. 

Naprawdę polecam ten film. Wiem, że krótka i mało szczegółowa recenzja. Chciałam jednak przedstawić go z prostej strony :)
Ktoś z was był na tym filmie? Co o nim sądzicie? 

Zapraszam do komentowania i obcerowania.



12 komentarze

  1. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego filmu i mam zamiar go obejrzeć :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam zamiar udac się na niego do kina, ponieważ moja mama bardzo chce :)

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar wybrać się na ten film w najbliższym czasie!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy dowiedziałam się, że wychodzi kolejna część tak naprawdę mojego filmu z dzieciństwa byłam jednocześnie w szoku, ponieważ w ogóle się tego nie spodziewałam oraz pozytywnie zaskoczona. Niestety nie miałam okazji pójść na niego do kina.. Teraz tylko czekam, aż obejrzę go na internecie ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie spodziewałam się ,że może być tak fajny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie słyszałam, że to taki fajny film na odprężenie i wyluzowanie. Jestem go naprawdę ciekawa!


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy film. Z chęcią obejrzę, bo ciekawie się zapowiada. :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam na to iść, ale chaos nagle wpadł do mojego życia i nagle zapomniałam całkowicie o tym. Żałuję, że nie było mnie na premierze... Czytałam zarówno książki jak i oglądałam dwie wcześniejsze części. Chętnie obejrzę trzecią w Internecie :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, po tej recenzji napewno zobaczę film przy najbliższej wolnej chwili ! Wspaniały blog, serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z lepszych filmów w ostatnim czasie jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń