Fire

Mój pierwszy prawdziwy post na tym blogu.
Publikacja trochę nietypowy tak jak ja :)

Od dziecka fascynował mnie ogień. Zaczęło się od zimnych ogni gdy na święta tato zawsze je zapalał. Jako mała dziewczynka jeździłam często na wycieczki do lasu. Tam zawsze na polanach rodzice robili ognisko byśmy mogli się ogrzać oraz zjeść kiełbaski. Wpatrywałam się w szczelające drewno w ognisku oraz taniec płomieni. 


Od najmłodszych lat również tańczyłam (zrobię o tym oddzielny post). W wieku 16 lat zadzwonił do mnie znajomy z bardzo dziwną propozycją. Czy nie wystąpię z nim i jego zespołem na festiwalu ognia w Gdyni. Miałam aż cała dobę na podjęcie decyzji. No i oczywiście moja odpowiedź brzmiała tak.

Najpierw uczyłam się tańczyć bez rekwizytów, po paru godzinach dali mi pierwszy gadżet dwa wielkie wachlarze.
Są różne rodzaje. W zależności od rączki i ilości zapłonów maja różną wagę. Ja na swoim występie miałam 13 kilogramowe wachlarze. Powiem szczerze, że samo ich utrzymanie sprawiało wielki kłopot. A co dopiero machanie nimi na różne strony z płomieniami na koniec.
Następnie tańczyłam z maczugami.
Idealnie nadają się do kręcenia w jednej ręce oraz do podrzucania. Trzeba jednak bardzo uważać by nie podpalić sobie spodni :D Są również pojedyncze do żonglowania oraz do plucia ogniem.  

Cała sztuczka z pluciem ogniem nie jest za przyjemna. Generalnie chodzi o posmak np. benzyny w ustach. Bardzo łatwo jest się poparzyć. Mówię to z własnego doświadczenia. Podczas występu dostałam kulą ognia w twarz i miałam ją cała poparzoną i w bąblach. Na szczęście szybko zeszły i nie mam ani jednego śladu po tym incydencje.  Jest jeszcze bardzo dużo sprzętów do tańca z ogniem.
Np :

Poi


Hula hop


Jest jeszcze bardzo dużo sprzętu do fireshow. Jednak ja pokazałam wam podstawę.
A oto parę zdjęć przedstawiających mnie.




Chociaż już nie tańczyłam od wieków bardzo miło wspominam te chwilę. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała szansę jeszcze zatańczyć z ogniem :) Jak widać ogień mnie bardzo fascynuje w różny sposób. Co sądzicie o takim tańcu? 










15 komentarze

  1. Weź, ja się zapałki boję zapalić XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa, mogą wyjść bardzo ładne zdjęcia:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś chciałam spróbować i się zapisać do takiej grupy ale ja jestem za szczupła i raczej bym nie dała rady tańczyć i równocześnie trzymać taki wachlarz z ogniem, ale Ciebie bardzo podziwiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedno wielkie WOW :o

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie widowiskowa, ale również niebezpieczna pasja. Podziwiam i chylę czoła :) Powodzenia i bądź ostrożna, ogień to potężny żywioł i choć potrafisz go ujarzmić, nigdy nie wiadomo, co on postanowi.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że masz jakieś pasje :)
    Obyś nigdy ich nie przerwała :)
    Z ogniem to może być nie bezpieczne :D

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! To jest swietne :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, to wyglada super! Śliczne zdjęcia, ja tez zawsze lubiłam zimne ognie :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! *.*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam kiedyś taki taniec z ogniem na żywo i jest to coś niesamowitego! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. super pasja :)) wyglada niebezpiecznie, ale zaloze sie, ze to swietna zabawa! :F
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. 39 year old VP Product Management Alessandro Sandland, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like Vehicle 19 and Kayaking. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Ferrari 375-Plus Spider Competizione. zbadaj strone

    OdpowiedzUsuń