Jesień

Cześć kochani,
dzisiaj piszę do was po bardzo intensywnym weekendzie. Intensywny czyli bardzo leniwy :)
Właśnie po to jest ten czas :) Byłam na działce, bo trzeba przecież przekopać ziemię na zimę by odpoczęła. A na zakończenie cudownego weekendu w niedziele wybrałam się z mama i chłopakiem na grzyby niedaleko mojego miasta.

Ludzie wychodzili z lasu z wielkimi torbami pełnymi grzybów. My jednak pojechaliśmy po obiedzie dla relaksu nie konkretnie dla grzybów więc mieliśmy ich o wiele mniej. Jestem zdania, że jeżeli chce się nazbierać pełen koszyk  trzeba wstać z samego rana:)

Grzybów dużo nie była jednak zdjęć tak. Chciałam wam się pochwalić pięknymi miejscami w mojej okolicy. Polska jest pięknym krajem i trzeba to doceniać. Każdy w pobliżu własnego domu znajdzie cudowne krajobrazy.






















Ja uwielbiam chodzić po łąkach i lasach. Wychowałam się w takiej atmosferze wiejskiej chociaż mieszkam w mieście :) Dzięki takim miejscom jak las można poczuć wolność, czyste powietrze
a przede wszystkim spokój. Człowiek nie myśli o problemach lecz o tym cudownym miejscu i stara się z niego brać garściami.

A wy lubicie czasem wyjechać gdzieś nawet na parę godzin i oderwać się od tego całego zgiełku
wielkiego miasta? Uważacie, że żyjecie w pięknym kraju? Lubicie chodzić na grzyby?
Dajcie znać w komentarzu :)

21 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Chciałam się wybrać do lasu, ale niestety w każdą niedziele kiedy chciałam pójść to padało..;/

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jest cudowna :) piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, na pewno jescze do Ciebie wpadnę;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także czasem lubię właśnie z rodzicami, zwyczajnie dla relaksu pojechać do lasu, czy też na grzyby :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Your blog is very pretty and I am following you.
    I hope you will follow back - it is fun
    to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia w jesiennym klimacie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli tylko nie jest szaro i nie pada deszcz to jesień jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień to jedna z ulubionych por roku, przynajmniej prze ze mnie :) chciała bym tak jeden dzień, ba cały weekend odpocząć od tego ciągłego biegu, obowiązków i pracy !
    Pozdrawiam i zapraszam częściej ;)
    www.claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, że czasami trzeba po prostu trochę poleniuchować. Właśnie taka jest moja dzisiejsza sobota. :) Mam las bardzo blisko, także grzybów nie brakuje! I dobrze, bo po prostu je uwielbiam. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci ze leniuchujesz ja w pracy siedzę by mieć poniedziałek wolny :) las też mam pod nosem ale trzeba mieć czas

      Usuń
  10. Ale ja uwielbiam grzyby! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj byłam na grzybach ale niestety nie znalazłam ich dużo. Ludzie już tydzień temu wszystko wyzbierali.. Ale mimo wszystko ciesze się, że mogłam pooddychać świeżym powietrzem i podziwiać widoki :) Super zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja osobiście nie lubię jesieni, a z grzybów jadam tylko pieczarki. :D

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam działkę, ale teraz już nie sadzimy warzyw. Jak widać na zdjęciach w lesie grzybów nie brakowało choć nie wszystkie jadalne :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia :)
    Las mnie zawsze wycisza i relaksuje!

    Zaobserowałam! :D

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam chodzić na grzyby z moją babcią, gdy któraś z nas zobaczy jakiegoś to zaczyna się wyścig,która go pierwsza wsadzi do koszyczka! Wspaniałe chwile jak i kolacje ;)
    zapraszam do siebie,
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak byłam mała bardzo często chodziłam na grzyby, teraz niestety czasu brak :c

    Zapraszam!Jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam chodzić do lasu. Teraz, gdy w pobliskim lesie są wilki nie chodzę wcale :D Ładne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hejka Kochana!

    Jesienne zdjęcia zawsze mnie zadziwiają :) Zieleń pięknie współgra z pozostałymi typowymi jesiennymi kolorkami :)


    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i życzę miłego wieczorku!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń