OZDOBY ŚWIĄTECZNE

Cześć wszystkim :)

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. To czas intensywnych przygotowań 
w poszukiwaniu prezentów, planowaniu zakupów na kolacje bożonarodzeniową. 
Jest to też czas, w którym wszystkie sklepy, galerie uliczki oraz domowe kąty stają się ślicznie przystrojoną wizytówką świąt.

Wszystkie ozdoby kupowane tak samo jak i robione pięknie prezentują się na odpowiednich miejscach. Jednak trzeba pamiętać, że za dużo ozdób może zrobić kiczowate i nieprzyjemne pomieszczenie. Chce wam pokazać moje propozycje ozdób świątecznych, które będą się ładnie komponować z każdym wnętrzem. 

Świecące lampki - tą ozdobę kupiłam zeszłym roku na święta w Leroy Merlin. Jest na baterie co jest dużym plusem. Ładnie wygląda wsadzona do szklanego wazonu. Można ją kupić w różnych kolorach i rozmiarach. Bardzo ładnie prezentuje się na parapecie lub stole. Koszt około 30 zł.



Renifery na choinkę - w ostatnich dniach byłam w biedronce i kupiłam paczkę reniferów, które urzekły mnie swoją delikatnością. Kiedy je zobaczyła od razu w głowie miałam milion pomysłów na ich umieszczenie. Można je powiesić na choinkę lub kupić 2 paczuszki i ustawić na komodzie lub półce. Koszt około 6 zł.



Mini cyprys - od paru lat na święta kupuje małe cyprysy ze sztucznym śniegiem lub bez niego. Nie są wysokie więc można je postawić na stole lub komodzie. Koszt od 8 do 20 zł w zależności od sklepu i wielkości. 


Girlanda - uwielbiam gdy coś wisi na oknie lub na drzwiach. Można zrobić girlandę z bombek oraz z lampek. Koszt według uznania będzie się wahać od kilku do kilkudziesięciu złotych.




Świeczka w szkle - można zrobić samemu lub kupić. Tutaj wyobraźnia nie zna granic. Można użyć jednej lub kilku świeczek, różnego rodzaju szkła oraz ozdób jakie się znajdą do okola.



Stroiki świąteczne - bardzo łatwo jest je zrobić samemu. Również można je kupić w każdym sklepie lub kwiaciarni. 



Skarpety na prezenty - jest to bardzo urocza ozdoba. Można ją powiesić lub położyć. Cena około 10 zł.



Mam nadzieję, że podobają wam się moje propozycje. A wy jakie kupujecie ozdoby na święta? 
Może sami jakieś robicie? Dajcie znać w komentarzu.   

17 komentarze

  1. Piękne ozdoby;) inspirujący post:)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej mi się podobają świeczki, skarpetki oraz poduszki z motywem świątecznym :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! U mnie światełka wiszą cały rok:D Na święta/ogólnie zimowy okres lubię bardzo wszelakie świeczki zapachowe i właśnie robię sobie do nich szklane świeczniki :) Mam też cukierki laski - uwielbiam!Buziaki;* paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Przyznam, że im wiecej tych ozdób tym fajniej wyglądaja miasta i oczywiscie nasze domy. Fajnie jest iść ulicą wieczorkiem kiedy swieca się swiatelka to niezwykly klimat ;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stroiki, one zawsze zdobią stół <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampki to moje świąteczne must have ;) Lądują nie tylko na choince, ale również jako dekoracja pokoju ;) Stroik mam jeden ;) Nie mam talentu do wykonywania tego rodzaju dekoracji, ale w tym pomogła mi Pani z plastyki, jeszcze jak byłam w podstawówce :D W ubiegłym roku udało się zrobić jakieś 2 ale arcydziełami to one nie były :D Ale przynajmniej dawały przepiękny zapach świeżej choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam co roku te same ozdoby i moim zdaniem jest to fajne. Tworzy się taki rodzinny klimat. Uwielbiam te bombki i ozdoby na choinkę. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne ozdoby i inspiracje. :) sama też w tym roku sporo fajnych rzeczy sobie wymyśliłam i nawet część z nich zrobiłam. ;) jeszcze tylko szukam odpowiednich lampek. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie kolorowe lampeczki wiszą przez cały rok, oczywiście nie w takiej surowej formie, tylko w formie kuleczek. Uwielbiam różnorakie ozdoby, bo tworzą ten klimat świąt! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje, ja za tydzień zaczynam ozdabiania mieszkanie :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ozdoby! Ostatnio kupiłam sobie lampki, teraz tylko muszę poszukać innych ozdób te reniferki są piękne!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie zainspirowałaś tymi ozdobami :) są piękne :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ozdoby i mam totalnego bzika na tym punkcie :) Na pewno skorzystam z inspiracji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w białych reniferkach!!! Na drugim miejscu jest łańcuch ze światełkami, na trzecim zaś skarpety na prezenty, bo są klasyczne :) Na święta dom można też fajnie ozdobić słodyczami i wypiekami: http://domifikacje.pl/porady/pysznie-i-pieknie/ Proponowałabym np. na choince i renifery, i cynamonowych ludzików. Albo pierniczki w skarpecie, żeby dawały aromat na cały dom, mmm :)

    OdpowiedzUsuń