Doktor Strange - recenzja

Cześć wszystkim.
Przychodzę dzisiaj do was z drugą recenzją filmu na moim blogu.
Tym razem biorę się za Doctora Strange.


Na filmie byłam w piątek razem z mama w ramach moich urodzin :)
Nie wiedziałam czego się spodziewać. Jedynie wiedziałam, że to film Marvela oraz, że oglądnięty zwiastun był świetny.

Już od pierwszej sceny jest akcja pełna napięcia. Walka między demonami a obrońcami sanktuarium.

Głównego bohatera gra  Benedict Cumberbatch czyli snobistycznego, zadufanego w sobie doktorka dla którego liczy się jego kariera. Po nieszczęśliwym wypadku szuka wszelkich sposobów na odzyskanie pełnej kontroli w rękach. Trafia do Tybetu, miejsca gdzie okrywa świat magii i alternatywnych wymiarów. Dzięki swoim umiejętnością, których się uczy by zostać Magiem Naczelnym musi obronić sanktuarium przed starożytnym bytem Dormammu, który chce pochłonąć Ziemię do swojej nicości. 








Film ma bardzo czytelny i prosty przekaz tak aby z łatwością dotarł do każdego widza. Fabuła w większości trzyma się komiksu. Udało się skomplementować najlepszą obsadę do tego filmu. Urzekł mnie fantastyczny humor filmu. Między dynamicznymi akcjami zawsze przewija się nuta świetnego poczucia żartu. Np. Słuchanie Beyonce w bibliotece, hasło do Wi-Fi oraz peleryna.


Efekty specjalne są wręcz obłędne. To one sprawiają, że ten film staje się wyjątkowy. Producenci filmu przedstawili nam efekty, których wcześniej nie dostrzegłam w innym filmie.

Np. Lustrzany wymiar, Odwrotny bieg czasu 
3D dodaje efektom rozmachu, które zostały docenione i nagrodzone. Film porusza mroczne problemy naszej ludzkości lecz jest to na szczęście ujęte w bardzo delikatny sposób




Podsumowując film jest rewelacyjny. Trafia na moje top 10 filmów. Moim ulubionym gatunkiem filmowym jest fantastyka więc Marvel trafił w sam środek mojego serduszka. Naprawdę polecam film każdemu. Jest idealnie zrównoważony, nie ma niczego przesadzonego. Moim ulubionym momentem jest starcie z peleryną :) Jeżeli obejrzycie gwarantuje wam, że będziecie wiedzieć o co chodzi.


A wy co sądzicie o tym filmie? Byliście już na seansie? Może się dopiero wybieracie? 

Podoba wam się ten gatunek filmów? Dajcie znać w komentarzu


13 komentarze

  1. No ja tego rodzaju kina nie lubię, ale no przyznam, że lekko mnie to zaciekawiło;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham produkcję z Uniwersum Marvela! Muszę koniecznie nadrobić ten film :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za uniwersum Marvela, ale odkąd się dowiedziałam, że gra tam Benedict to zaczęłam się jednak zastanawiać czy by przypadkiem nie obejrzeć. ;) ale chyba poczekam aż się pojawi na DVD, do kina jakoś na to mnie aż tak bardzo nie ciągnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Marvelowskie produkcje więc pewnie w najbliższym czasie, gdy znajdę wolną chwilę obejrzę ten film ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam, ale z chęcią to zrobię ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam,że taki film jest.Po tych cudownych zdjęciach i twojej recenzji muszę go obejrzeć nie ma innej opcji.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że trafiłem na Twojego bloga, bo wybierałem sie na ten film. Po tym opisie zdecydowanie muszę go obejrzeć.
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za filmami tego typu, ale właśnie szukałam dzisiaj pomysłów co obejrzeć, więc może się zdecyduję i przekonam :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Film wydaje się być niesamowity! :)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam tego filmu, ale kurcze... wydaje się być bardzo ciekawy :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Film bardzo mnie zaciekawił, super efekty specjalne :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam i stwierdzam, że tonie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń