Świecące kule - cotton light

Cześć kochani !!

Piszę do was w piękną słoneczną niedziele. Temperatura nie przekracza 5 stopni jednak słoneczko tak cudownie grzeje, że czuję jak jakby była wiosna. Pogoda zmotywowała mnie do napisania tej notki.
Dzisiejszy post będzie dotyczył ozdoby. Mianowicie świecących kulek.

Widziałam je w różnych filmach oraz gazetach. Uwielbiam dekorację tego typu.
Dzięki takim przedmiotom łatwo jest stworzyć niesamowity klimat w każdym pomieszczeniu.

Kule kupiłam na allegro  za niecałe 34 zł. Sądzę, że nie jest to wysoka cena.
Paczka przyszła w przeciągu 2 dni, czyli bardzo szybko. Opakowanie zawiera 10 sztuk w 3 różnych kolorach: biały, szary oraz czarny. Oczywiście jest wiele innych kolorów do wyboru: różowe, fioletowe, granatowe, z brokatem itp.

Kulki przychodzą w plastikowym pudełeczku razem ze sznurkiem z lampkami i miejscem na baterie. Lampeczki trzeba samemu przewlec przez kule co pozwala nam ustalić kolejność kolorystyczną. Jest to dla mnie ogromny plus. Również ogromnym plusem jest to, że nie nagrzewają się, ponieważ żarówki są LEDowe.










A wy co sądzicie o takich ozdobach? Lubicie zmieniać wystrój pomieszczeń? 
Dajcie znać w komentarzach.


34 komentarze

  1. Ja swoje kupiłam w pepco, 10 sztuk za 20 zł. Uwielbiam gdy świecą wieczorem. Najwiekszym plusem, że są na baterie. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow te świeczki są naprawdę świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Seems so cute :D I love it *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kule są bardzo ładna i popularne, na wielu blogach już o nich czytałam
    sama bym kupiła takie, ale no nie wiem, wszystkie ozdoby mi się podobają
    i ciężko mi zdecydować się na jeden rodzaj :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. te kule są świetne, tworzą bardzo ciekawy klimat w pomieszczeniach :) od razu robi się miło i przytulnie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Bardzo lubię takie lampeczki. Na razie niestety nie miałabym ich gdzie w pokoju położyć, ale kiedyś na pewno będą ozdabiały mój pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  7. One są mega ^^ Wprowadzają świetną atmosferę :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć 'Cotton balls' ! Bardzo mi się podobają, pięknie wyglądają za dnia, jak i kiedy jest ciemno. Fajne kolorki wybrałaś :)

    / Zapraszam na mój blog / - Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam te kule! najbardziej odpowiada mi różowy odcień :)) http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie ozdoby. Sama sprawiłam sobie takie kulki do sypialni. Oszalałam na ich punkcie! Bardzo ładne zdjęcia. Super post :*
    www.darjikas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje kupiłam w Agacie Meble. Myślę że się opłacało. 20 sztuk - 60 zł. Moje są szaro-niebiesko białe. Spokojnie spoczywają na lustrze :)

    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) Muszę zainwestować w te kule ;)

    Zapraszam na konkurs : https://sabrooowska96.blogspot.de/2016/11/grudniowe-rozdanie-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam sobie podobne, tylko z innymi kolorkami.
    Już nie mogę doczekać się grudnia, bo własnie wtedy je wyjmę i przyozdobię pokój <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama jest ich wielką miłośniczką, więc mam pełno tego typu lampek w domu. Są świetne i robią przyjemną atmosferę :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam podświetlany obraz z którego jestem strasznie zadowolona! Takie świecidełka zawsze urozmaicają wystrój! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są takie lampki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię zmieniać coś w wystroju u mnie w pokoju. Kule bardziej podobają mi się w wersji niewłączonej, ale światełka zimą i jesienią też robią super nastrój :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam te kuleczki, ale ja swoje kupiłam w biedronce :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądają! Chodzę koło nich od jakiegoś czasu, kiedyś w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytasz mi w myślach! xD Te kulki od dłuższego czasu mi się podobają i cały czas przymierzam się do ich zakupu. Mam dwa miejsca gdzie chciała bym je umieścić. Na parapecie, oraz przy łóżku, gdyż mam tam strasznie ciemno i czyta nie tam jest niewykonalne, a tak to oświetlą mi leciutko to miejsce, a i klimat będzie niesamowity!
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę je zakupić! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie to wygląda;) Dodaje uroku i zapewnia fajny klimat;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. :-) Bardzo mi się podoba efekt, pozdrawiam.

    http://codziennik-kobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam podobne w Jysku i zastanawiałam się nad kupnem bo bardzo mi się podobają :) Jednak czekam do wypłaty :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne :) ja bym chciała całe białe:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna myślę o kupnie takich kul, ale jakoś nie potrafię się za to zabrać :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szalenie mi się podobają i szukam po całym mieście ♥ chciałabym dać je na lustro :)
    Ponoć mają być w Jysku więc musze się tam wybrać :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobra cena, ja w tym roku zamówiłam podobne światełka do cotton balls. Uwielbiam takie dekoracje :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu kupić te kule, bo wyglądają przepięknie!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :*


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi takie lampki bardzo się podobają! Co do zmiany wystroju to gdybym nie była tak leniwa to na pewno robiłabym to z chęcią haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie to zakup must have :) Tyle tylko, że ciągle szkoda mi na nie pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te kule wyglądają tak ślicznie *_* Bardzo mi się one podobają. Wystroju pomieszczeń nie zmieniam za często, prawie wcale, jestem na to zbyt leniwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądają te kule, dają fajne światło.
    Pozdrawiam,
    Rose❤

    OdpowiedzUsuń