Koreczki z kabanosami

Cześć wszystkim, przychodzę dziś do was z szybkim postem. 

Na kolacje postanowiłam zrobić sobie moją ulubioną przekąskę :)
Czyli koreczki z serem camembert.

Do zrobienia ich potrzeba:
* 1 bagietki 
* 1 ser camembert
* paczka kabanosów 
* paprykę
* pomidorki koktajlowe 
* 1 ogórek

Trzeba pokroić bagietkę w plastry 2 -3 cm. Posmarować oliwą z oliwy lub olejem. Oraz jeżeli macie to posypać czosnkiem w proszku.  Podgrzać piekarnik do 180 stopni. Piec do póki nie zacznie się rumienić. W tym czasie pokroić ser na tyle kawałków ile jest plastrów bagietki. Wyłączyć piekarnik 
i rozłożyć kawałki sera. Poczekać aż się lekko roztopi i wyciągnąć. Położyć kawałki kabanosów
na wykałaczkę, wbić paprykę pomidorki koktajlowe oraz ogórki. Ja jeszcze dodaje listki bazylii na samą górę. Można posypać jeszcze suszoną bazylią z wierzchu. 





Mam nadzieję, że wam również będzie smakować. 

11 komentarze

  1. Idealna przekąska na akademickie posiadówki przy piwku :)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i smaczne - w sam raz na jakieś imprezy ze znajomymi ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądają ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna przekąska, uwielbiam jeść kabanosy, więc kiedyś może zrobię te koreczki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają przepysznie!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszna przekąska :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń