Jesienny szał

Hejka, 

W ostatnich dniach jesień nie pozwala o sobie zapomnieć. Chłodno, ponuro i nieprzyjemnie na dworze. Jedyne co mnie uszczęśliwia w tej porze roku to, że mam urodziny i kolorowe pejzaże w lasach i górach. Uwielbiam jesienią chodzić po lesie i wdychać to cudowne powietrze. Ale o tym będzie oddzielna notka ze zdjęciami. 

Dwa dni temu z chłopakiem wybrałam się do galerii Victoria w Wałbrzychu. Najczęściej robię tam zakupy, ponieważ jest z 3 razy większa od tej w moim mieście. Po wypłacie trzeba było się jakoś uzbroić na jesień. Miałam w planach kupić kurtkę, buty, czapkę szalik oraz jakieś sweterki :) 
Niestety z tej listy udało mi się zakupić jedynie kurtkę. Jestem bardzo wybredną osobą. Jednak zazwyczaj w tej galerii obkopywałam się jak prawdziwa zakupoholiczka.
Kupiłam dwie rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona. 



Kurka została kupiona w C&A. Jest ciepła i wygodna. Plusem jest to, że można zapiąć ją pod samą szyję lub wywinąć i mieć futerko na zewnątrz. Co w obydwóch przypadkach wygląda bardzo korzystnie. Minusem są płytkie kieszenie. Zawsze wolę mieć telefon i klucze w kieszeniach, a nie szukać ich 10 minut w torebce :D Cena kurtki to 129 zł. Sądzę, że za tą cenę jest to strzał w 10. 


Drugim moim zakupem są spodnie ze sklepu Stradivarius. Powiem szczerze, że nigdy w nim nie byłam i weszłam do niego tylko ze względu na te spodnie. Moim marzeniem było mieć coś w moro. Kocham styl militarny. Można go fajnie łączyć z eleganckimi ubraniami i stworzyć bardzo oryginalną stylizacje.  Jestem nimi tak zauroczona, że nie widzę żądnych wad tylko same plusy. Są idealnie dopasowane w biodrach jak i w udach. Mam zazwyczaj problem z kupowaniem spodni bo mam szczupłą talie a uda nieco większe. Wiec gdy pasują w udach to z tyłu mogła by się zmieścić jeszcze jedna osoba. Te są idealne pod każdym względem. Cena to zaledwie 89.90 zł. Bardzo polecam ich zakup.

A wy dziewczyny co sądzicie o takich spodniach? Podoba wam się styl militarny? 
Piszcie waszą opinię w komentarzach. Jeżeli się podobał post to zaobserwujcie a na pewno się odwdzięczę. 


27 komentarze

  1. Fajna kurtka! Co do spodni to mi się podobają ale sama bym ich nie ubrała :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w moim szale kupiłam 4 pary butów na jesień, kilka sukienek i sweterków ;D

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubrania, chociaż to kompletnie nie mój styl :P Ostatnio też zrobiłam spore jesienne zakupy - głównie w Orsay. Oczarowała mnie ich japońska kolekcja, także trochę wydałam...no ale nie żałuję, bo raz na jakiś czas można w końcu zaszaleć :D :D

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kurtki w stylu militarnym, np. bomberki z naszywkami
    Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moro lubię bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Element moro jest świetny, o ile będzie rozsądnie ułożony w stylizacji. Nie zapomnij się w nich pokazać ;) A kurtka też jest całkiem niezła ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te spodnie, sama się nad nimi wczoraj zastanawiałam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te spodnie, moje dwie koleżanki mają podobne i się w nich zakochałam :)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka świetna! Jest w moich must have na zimę :)
    Zaobserwowałam Twojego bloga.

    Pozdrawiam ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kortka super spodnie tak samo, fajne outfity sie szykuja :)))

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie są świetne!Właśnie myślę nad kupnem takich.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o ''styl militarny'' to podoba mi się. Jest taki.. harcerski? A ja bardzo lubiłam tam chodzić, niestety to już przeszłość. Tak wogóle - mieszkamy od siebie 15 minut drogi! Mieszkam w Świebodzicach! tak o, przez przypadek zerknęłam na twój opis, a tu ''Świdnica'' ?! Nie wiem czemu, ale jakoś mnie to zaskoczyło :) ! obserwuję i czekam na kolejne posty!

    / MÓJ BLOG - zapraszam /

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne spodnie nabyłaś :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurta bardzo ładna i wygląda na ciepłą. C:
    Ja osobiście nie mam nic do spodni tego typu, jednak nie miałabym odwagi w takich chodzić. :<

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne spodnie c;
    Dziękuję za komentarz ;3
    Obserwuję ;*
    Julciik-blogg

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kurtka ;) Spodnie moro też ;) Mam na takie zajawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne ubrania, podobają mi się :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy, kiedyś uwielbiałam spodnie moro :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne ubrania. Kurteczka jest przepiękna! Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. również ostatnio kupiłam takie spodnie, są świetne ! ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka na pewno będzie Ci służyć :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie sa super :) super post! Obserwuje!
    U mnie nowy wpis, wpadnij jesli chcesz :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie jak i kurtka super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie mają bardzo fajny wzór :) Szkoda, ze nie udało Ci się kupić tego co planowałaś!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń