Wielka Sowa

Cześć wszystkim,

Dziś przychodzę do was z postem klimatycznym czyli zimowym.

Już od jakiegoś czasu pogoda daje nam siwe znaki. Jest chłodno buro i wietrznie. Jednak w górach jesień się już skończyła a zaczęła się prawdziwa zima. W niedzielę wybrałam się z chłopakiem kolegą, kuzynem i jego dziewczyną na pierwszy w tym roku spacer na Wielką Sowę. 
Mieszkam około 25 km od Rzeczki. Klimat i temperatura kolosalnie się różnią. 
Kiedy wchodziłam było już dosyć późno. Jednak chciałam się z wami podzielić zdjęciami, które udało mi się jeszcze zrobić. 






























Bardzo rzadko mam okazję chodzić po górach. Jednak polecam to każdemu. Jest to cudowne oderwanie od codzienności i zaznanie czegoś nowego. Zima i góry odkrywają przed nami swoje tajemnice i piękno . Jeżeli macie w okolicy góry korzystajcie z ich uroku. 

Czy macie góry w swojej okolicy? Lubicie się wspinać? 
Dajcie znać w komentarzu :)


18 komentarze

  1. ależ tam pięknie w śniegu i wieczorem. :) na Wielkiej Sowie byliśmy w zeszłym roku i bardzo nam się tam podobało, w ogóle te okolice są świetne. :) w okolicy trochę gór mamy, a że od dwóch lat sukcesywnie zdobywamy Koronę Gór Polski, to trochę po nich hasamy. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie piękne 'zimowe' zdjęcia jestem zakochana!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ klimatyczne zdjęcia. Aż bym chciała tam być. Poczułam ducha Świąt :D U mnie na razie śniegu jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo kurczę. Jaki klimat no zazdroszczę. Podobają mi się zdjęcia w scenerii zimowej. Mają niepowtarzalny charakter i mimo zimna ciepły klimat. Magiczne zdjęcia;)

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jeszcze tak pięknie nie jest, ale ja potrzebuję dawki jesieni nadal :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię zimy, ponieważ nie lubię tej pogody. Mimo wszystko można znaleźć w tym pozytywy, piękne fotki.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, u ciebie jest już tak biało, a u mnie cienką warstewkę śniegu widziałam jak na razie tylko raz. Ach te uroki Wyżyny Śląskiej i bramy Morawskiej :P U mnie pewnie jak zwykle śnieg będzie śniegiem tylko przez chwilę i po dwóch dniach zamieni się w morką breję.
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie ♥ do gór daleko nie mam w nigdy nie byłam..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam w województwie Lubelskim, więc o górach nie ma mowy :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Brrrr, ja zimy nie znoszę :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima nadchodzi wielkimi krokami, jednak ja się cieszę ponieważ urodziny coraz bliżej. Bardzo ładne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow nie sądziłam, że w Polsce było już tyle śniegu. Piękne krajobrazy.

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeeeju ale śniegu! Jestem w szoku normalnie, piękne widoki :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia!

    http://www.strong-power.pl
    jeśli ci się spodoba skomentuj,zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, u nas nie ma wcale śniegu (lubelszczyzna), Świat wygląda tak niesamowicie pod białą chmurką, co prawda nie jestem zwolenniczką zimy tym bardziej, że muszę dojeżdżać do szkoły i jest to mega utrudnienie, ale przyglądając się na te zdjęcia zapragnęłam podobnych w moim otoczeniu. Niestety nie mam gór w pobliżu, ale mam rodzinę w górach, zazwyczaj w wakacje jeździmy tam.
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak przepięknie! Jak się patrzy na takie zdjęcia to aż można zakochać się w zimie <3

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ślicznie *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow *.* Świetne zdjęcia! Niestety nie mam w pobliżu gór, a szkoda bo uwielbiam się wspinać ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń