Święto kina

Cześć kochani,

Dzisiejszy post będzie szybko, ale bardzo ciekawy.
Osobiście chciałabym was zaprosić do udziału w Święcie Kina. Odbywa się w tą sobotę i niedzielę.
Jest to bardzo fajne wydarzenie. Dlaczego?

W całej Polsce w wybranych miastach wszystkie seanse kosztują jedynie 12 zł. Nie istotne czy jest się dzieckiem czy osobą dorosłą. Cena tyczy się każdego jednakowo. Dzięki temu można oglądnąć więcej filmów za mniejszą cenę. W ostatnich miesiącach powstały bardzo fajne filmy oraz bajki. 
Więc sądzę, że warto wybrać się do kina.

Jest to fajny sposób na spędzenie wolnego czasu. A dzięki temu, że wybierzemy się do kina wzbogacimy nasze kino. Uważam, że takie wydarzenia są nam potrzebne. To one otwierają nam drogę do głębszego spojrzenia na kulturę naszych czasów. 




Jak to wszystko zrobić? 

Wystarczy wejść na stronę http://www.swietokina.com/ i dać opcje wybierz miasto. 

ZAPRASZAM NAPRAWDĘ WARTO!






4 komentarze

  1. Super! Aż mam ochotę wybrać się do kina hahah :p Pozdrawia i zapraszam do mnie ;) http://majowablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej akcji jak byłam ostatnio w kinie, fajna sprawa i da się zaoszczędzić pare złotówek :)

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia o tym święcie, ale dobrze wiedzieć, że takowe istnieje :D Ogólnie fajna sprawa, ale ja raczej nie skorzystam, bo filmy na jakie chcę iść pojawią się dopiero później :P I nie mam zbytnio z kim w ten weekend iść...wszyscy zajęci :/ Jak to tak można? :( Chcesz iść ze mną? XD
    Buziaki:*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja narazie nie mam czasu pójść do kina :p
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń