Początek

Czas na mnie




No to przyszła pora i na mnie.
Postanowione, zakładam swojego bloga. Nie jest to pierwszy blog ani pierwsze podejście do stowarzyszenie go. Jednak chce by było ostatnie. Długo się zbierałam a dosłownie od paru miesięcy. Dziś miałam trochę wolnego czasu i oto jestem. 

Od początku:
Jako mała dziewczynka gdy dostałam dostęp do internetu założyłam bloga o mojej ulubionej gwieździe. Podobało mi się to, że mogłam bez ograniczeń pisać to co chce bawić się grafika. Ale jak to dziecko szybko straciłam zapał i zapomniałam o blogowaniu, zaginą bez słuchu. Próbowałam odzyskać szukać ale to było na nic (może i lepiej).

Jakiś czas później jako już dorosła osoba zauważyłam ze moja stara przyjaciółka prowadzi bloga. Czytałam z zafascynowaniem go i napisałam do niej o odnowienie kontaktu. I tak to teraz jest, że przyjaźnimy się od tamtej pory. To ona zafascynowała mnie życiem blogowym i jestem jej wdzięczna za to.

Z czasem zauważyłam ze blogowanie stało się pewną modą, która porywa coraz więcej osób. Staje się sposobem na bycie "popularnym". Mi na tym nie zależy. 

Więc teraz jestem tu i postanowiłam pisać. Nie będzie to blog tematyczny, ponieważ nie wiem w jakim kierunku pójdę. To była jedna z głównych blokad dlaczego nie pisałam. Będę pisać o tym co mnie obecnie zainspiruje, zaciekawi. Oczywiście będę opowiadać co tam u mnie i własnie następny post powinien być o tym. 


Zapraszam do komentowania i obserwowania. 

4 komentarze

  1. Jednym z moich pierwszych blogów była lekkoatletyka, blog o Ewie Farnie, kotach i miłości. Potem było stardoll i tak przeistoczyło się to w modę. Jeśli będziesz stąpała po trupach to w końcu Ci się uda, ja życzę powodzenia i motywacji, przede wszystkim tej wewnętrznej. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej :3
    Zapraszam do mnie :)

    Wspólna obserwacja?


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Na twoim miejscu bym powiększyła zdjęcia :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w świecie blogowania :)
    Obserwuje i pozdrawiam ;*
    Poklikasz w linki w nowym poście ?
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń